MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, April 7, 2010

sakitnyerr!!!!!!!!!!!

otw p mkn mlm...

i "bila ek kita nk p holiday"
u" kn kita sentiasa berholiday,. "
i "hah! holiday per..?"
u "ala u ni.. bila kita sama2 la.. 2 la maksudnyer holiday.. xbuang duit x buang masa "(smbil buat muka toye)
i..:"jkahjdhsuhew489343jwhejns" apa kes..xromantic langsung"


(mengeliat kn tangannyer) dus..!! bamm!! bommm!! (tesiggung aku punya kepala..) wawaawwaawwawa..manyak sakit oooo..nk nagis pom ader... lam hati masa 2 nk jer aku tumbuk dia.. aaarrggg!! menyengat ampai ker gg.. huh! benci..

skrng sampai pg ni effect.. begegar otak aku smlm.. sakit kepala weh.. ptt ker aku p jumpa doc.. scan aku punya kepala.. kot2 re
tak ker aper..(hehhe..melampau la plak..) tp sies beb..sakit la kepala aku sebelah kanan nih.. nk baring jer rs.. br jer nk berromantic ngn yg tersyng.. cmni la penangan kasih syg dia...wawawawa...

moral of the story..:- elakkn duk dkt2, xkira ms dia memandu or x...
(kihkihkihkih)



gmbar adalah perhiasan..hahhahhaa :pMyEm0.Com

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF