MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, April 29, 2010

khamis sgt gumbira


penah x sblm tido korng bc bismillh..(solan cepu mas) or pkr psl2 pe yg dh jd seharian sblm mlm menjelma..kui kui kui.. aku slalu jer cm 2.. kdng2 smpai mimpi & ngigau..(ngigau ngn mimpi sm ker beb!!!) hahhaha..shhhuuttttt!!!!... smlm..sblm tdo.. pkr lg..wawawaw... sgt rusing & kalut ok! 2 3 hr nih..gara2 roadtax & insuranbody kete.. almaklum lah, ni la petama kali aku kene lalui sorang2 benda2 cmni.. ayh & mak aku suh berdikari.. buat sendiri,, kn dh keje.. so, smpai bile nk begantung hdup ngn orng kn..kn..kn..yes..aku sokong kptsn ayh 2.. dr aku kecik lg aku mmg dia ajr spy berdikari.. buat keputusan sendiri..tp kdng2 j memerlukan diorng.. & walaupom(ayt skema).. aku berdikari dlm erti kata & luaran tp aku masih dipantau oleh mereka..hik hik hik.. kdng2 kptsn aku buat senang2 jer kene bantah..kuang kuang kuang.. so kene ikot kptsn org tua..kptsn mereka lebih bermakna sebenarnya..(jgn belakangkn orng tua,,.lau x korng kn menyesal) kihkihkih... pecaya lahhhhh....

msk cite roadtax lak.. nk promot disini.. kwn aku awin(sila la jengok blog dia..hahhahah) yg settle kn psl insuranbody semua bagai..skrg dia dh jd ajen 007.. ceh!,..cm jmesbond lak ko kak win..hahha.. dia dh jd ajen insuran tuk company ayhnda tercinta nyer kot..nth!..dia dh jd bos la..heheh.. aku mtk tolong ngn dia..mmg leh dirunding..sgt mudah n cpt.. roadtax aku kene wk sendiri, sbbnyer..jen jejeng...dia kt ganu..so mcm leceh lak lau nk suh dia buat roadtax aku,nk kene pos n segala bagai lak..aaarrggggg!!!! mls2... aku punya roadtax murah jer..hahahha.. xgempak pom.. ilek r beb!..

ni la dia.. april 2011 lak expired..wawawa..duit2..



k..saper2 yg nk smbung insuran 2 sila contect2 awin ni ek.. di FB dia pom boleh.. tulus & jujur..

aku suka sgt lau kwn2 aku bejaya..cewah.. kakwin..ni bkn ayt mungayat..kehkehkeh

hr ni khmis... esk dh jumaat..yehahhahahaa..yabedabedoooo.... jumaat sbtu ahd..3hr beb aku ct...ermmmm.. pln dh penuh..dh xrusing n jln2..roadtax dh smbung..kihkihkih...

SELAMAT HARI PEKEJA KEPADA SEMUA YG BEKEJA


2 comments:

Awien Heritage said...

hehhhe...mekacih2...puji melambung tu shidah....ape yg kak win leh tolong insyaallah kak win tolong...:)

Unknown said...

hahahha.. owng yg kene mekasih kat kak win..

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF