MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, April 28, 2010

~entry tuk haida~

haida..

sesungguh allh lebih mengerti.. dia menguji umatnya dgn berbagai ujian & dugaan.. allh xkn uji umat nya kalau dia tahu umatnya xdpt menghadapinya..

pagi ni.. smpai jer opis aku trus on pc.. pas2 check email n buka blog..hjt dihati just nk review blog kwn2 jer.. tp tetibe terpandang latest update kwn yg memang aku tunggu entry & pekembangannya lps kawin.. hati aku sgt tersentuh & tersentuh bila terbaca entry seorng sahabat aku ni.. haida.. xsangka benda cmni leh jd.. ptt la lama xupdate blog..huhuhu..

pe2 pom aku doakan ko cpt chat n selamat ek.. mg ko kuat menghadapi dugaan..


No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF