MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, November 19, 2009

" Dh start megatal "

" Dh start megatal " -------> pe kaitan tajuk &crita entry aku yg aku cite nih..
hmmmm.. is about my hidung..peerggghhhh!!! serangan seseme la...huhuhuh..
lam tekak & kt hidung aku nis ngh rancak duk mengeletek..aaarrrhhhh!!!! (rs mcm nk jolok ngn peyapu je tekak aku nih!!!!!). MyEm0.Com dr semlm lg aku rs kurang baik,kurang slesa, kurang kasih syg(da kaitan ker ngn seseme aku..huhuhu) & kurang segala2nya..hehheeh..ngade2 jer lebih..
tp aku gagahi gk tuk masuk opis.. 'pekeja yg bagus'...MyEm0.Com tp xsampai 30 minute aku duk lm opis aku trus blik rmh...huhuhu.. xthn beb!!! rs mcm bepusing2 jer opis nih.. + lak ngn penyakit wanita yg mmg wanita normal cm aku ni xleh nk mengelak dr mengalaminya (rs mcm bebelit jer ayt.. buat2 phm..hehehe).. sgt2 xselesa.. sib baik la opis ngn rmh xjauh.. blik rmh trus tdo.. sdr2 dh zohor & aku pom dh rs mcm cht n gagah kembali..hehehe..

disebabkan aku xamik MC, maka aku pom buat keputusan masuk opis balik.. bgun mandi & siap2 p opis... rindu la kt opis, xleh tinggl lm2...(sedikit merasuah & mengampu disitu!!!) huhuhu.. hrp2 seseme aku nis xmelarat.. next week aku dh nk blik kelantan..ct dh lulus.. yahhhhhooooooo.....MyEm0.Comindu kt semua...waawaawaa...

Differences Between Butter And Margarine

"sharing is caring"

sila baca disini..
|
|
|
v

www.pengerindu.com

8 comments:

aisu said...

hahhhahaa... cian ke mung ork.... sabar yer...

Mawar_berduri said...

aip..boley plak dah balik masuk opis balik....rajin lo....klau sy dah balik jangan mimpi nak masuk opis balik...huhuhuh :P

~AmyLiana8886~ said...

hahaha..patut pun xdok kat opis tadi.ingatkan g mane..blik tido upanyer..

Jogger said...

idung gatal ikut tuan dia kot... muahahha

jgn marahh

shidah said...

aisu : huhuhuh

mawar : xda Mc, skrg opis so stright

amy : cipsmall jap..ehhehhe

jogger : ehhehhe.. biase la..nurun tuan..

eLLa said...

my new entry bout sharing is caring gak..hehe

get well soon..

shidah said...

ella : meh pakat2 kita shring blako..
hehehhe

Airin said...

jangan sharing penyakit sudah...hahaha..

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF