MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, August 26, 2009

Lumrah Kehidupan

hr ni dh masuk hari ke-5 kita umat islam berpuasa, & dngn itu jgk berbagai2 dugaan aku lalui.. mgkin ini lah ujian kesabaran yg thn beri pada kita..ujian yg mesti kita lalui,. ya.. ujian..
pada siapa harus aku meluahkn segalanya2.. pada siapa harus aku menangis, & pada siapa harus aku berterima kasih... aku xmrh, aku x bengang,, aku cuba bersabar n menerima segala2nya dng hati terbuka.. aku redha n pasrah,,jika itu ketentuan ilahi,.

kadang-kadang niat kita baik..tp kadang-kadang itu jgk orang lain xkn mengangap niat kita baik..malah yg lebih meyakitkan ia dipandang serong oleh segelintir nya.. humm.. ssh untuk membuat keputusan,. dn ssh jgk untuk menerima keputusan.. (betul nth ayat aku nih..) kira betul la.. kita xkan tau apa yg org lain pkr psl kita kn..humm.. kita juga akn jumpa dengan mcm2 ragam n feel org.. lagi lm kita hidup lg ramai org yg kita akn jumpa dan kenal.. byk hati nk kene jg..last2 skali hati kita yg terluka.. sapa mau jaga 2..hehee..

apa yg ade skrg ialah pengangan kita n prinsip hidup kita.. .kdng2 aku tepikir mgkin ada kesalahan yg kita lakukan sehingga diberi balasan sebegini.. balasan di akhirat sane kita xtau lg.. tp kita dh rs kalah n rebah dgn dugaan ckit cm 2.. hummm....

aku kene kuatkn semangat.. pedulilah apa org nk cakap, yg penting aku ikhlas n aku tau apa yg aku buat ada lah btul.

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF