MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, August 17, 2009

d!maNa Ku SkrAnG

nape la aku rasa masa nih lambat sgt berlalu...
xbaik kn ckp cmni..huhuh.. aku betul3 rindukn
kg halaman aku... dalam jiwa aku
dh xda menda len,,hnya family aku j yg aku nmpk n ada dihati nih..

22/08/09.. next week kita umat islam dh start poase.,,
alhamdulilah.. aku masih sempat marasai ramadhan lagi..
tp puasa kali nih hanya aku sendiri..huhuhu..wawawa..
sahur tnpa family, berbuka juga tnpa family

28/08/09
aku akn menaiki bas tuk balik ke pantai timur(terengganu)
tempat dimana family aku berada sekarang..yeah..yaeh..
walau pom aku blik 3 hr jer..tp 2 dh ckp tuk aku melepas kn rindu pada semua..

waaaa...waaa....

sekarang aku betul2 rasa tertekan, aku xtau.. np aku harus rasa begini.. mungkin aku terlalu memendam rasa, ya.. memendam rasa..??...

Semua ujian yang menimpa aku mungkin kerana silap aku sendiri.. .aku sudah rasa hampir jatuh dan tak tahu pada siapakan aku harus mengadu dan meminta tolong .... hanya pada NYA..Yang Maha ESA ...

jauhi lah aku dari fitnah dan buruk sangka, dari tipu daya, dari segala2 nya.. amin

2 comments:

Anonymous said...

sabar k..
even x dgn family tp dgn kawan2..sabar itu sparuh drpd iman....hehe

Unknown said...

huhuh..dugaan..

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF