MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, January 10, 2013

Breast Pump - edisi manual

Weeeee... nk cite psl breast pump plak ha.. mmg aku bercita2 nk BF kan my tecik nt.. lau xbuat sume 2 maka xlengkap la menjadi seorg ibu yer dop.. kkekekke.. lgpom semua mak2 ckp susu ibu sgt berkhasiat.. bukan mak2 ajer.. semua2 la bapak2 jgk.. so.. bila dh becita2 2 maka bercita2 jgk nk ader breast pump.. eerrkkk... rsnyer xawl sgt kot lau beli skrng walau xberanak lg kan.. nk senang kemudian hari.. sume bender dh der.. xpyh nk halau2 en somi pegi beli.. dier bkn terror sgt pom bab beli membeli ni.. main rembat ajer ikut suka hati.. ish ishhhh...

sambil2 2 jgk aku mmg dh der survey2 bender alah ni ha.. ramai guna yg eletrik pump 2..tp kdng aku terpikir gk.. lau jln jauh & tetiba tutut membengkak maner nk platkn eletrik 2.. pas2 tny la en suami plak.. ader ker dia ckp bahaya guna eletrik pump 2.. kan sisa2 karen melekat n bejangkit kt botol & susu 2.. micro2 dia maner leh kita nmpak ngn mata kasar.. oh... en suami.. pikiran kamo sgt jauh.. huhuuhuh.. xtermampu aku nk pikir.. mesti la org yg reka bender alah 2 dh kaji siap2 kesan2 sampingan 2 kan yer dop.. berbahas & berbahas terpaksa la aku setuju ngn manual ajer.. katenyer dia sanggup tolong pump kan if aku xlrt nk picit2 bender alah 2.. kekekekke.. bole caya ker..????



yang len2 2 sj jer la wk tatapan.. yg menjadi pilihan sekarang ni adalah yg PUREEN ajo.. gunakan dalam masa berpantang dulu.. nt masa akan dtg kita pikir cara len plak.. sbb aku ni bekerja.. kt opis plak peti ais xda.. nk pump susu pom mcm xda tempat.. n tempat nk tinggal sitecik nt xtau kt maner lg.. 2 sbb akn aku pikir cara len nt..
  
hope keluarlah susu byk2 yer... kekkeke


1 comment:

Enna said...

hai saya ena.. ok x guna pump manual? saya dh beli yg pureen manual tp bila tgk ramai org review electric lagi bagus, rasa mcm kena tuka je..huu

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF