MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, July 19, 2011

cerita mak limah bila jumaat

meh meh meh... bc ini cerita.. cerita ini kisah kami bersama. ohoi ohoi..ekkekkee.."nyanyi mcm ikhlan sabun basuh pinggan 2 deh" jumaat lps aku sj wk2 mcm nk merajuk ngn hubby tp xmerajuk lg.. konon nk mintak simpati supaya bwk aku pi jln2+mkn2..kekke.. hr cuti hari minggu xkan mak limah duk umah jer of course la nk gk blik kg or g maner2 br la harmoni kan kan.. (alasan mls kemas umah).. tngh aku duk tegolek2 sambil cuit2 hubby tetiba dia ajak aku kua.. horeeeyyyyyy... i like ok.. trus mandi siap2 n segalai bagai.. pantas doh.. muahhahaa..

jalan2 g jeram pasu ajo la kami.. nk mandi tp tempat 2 tersgt la full.. xda space dh tuk kami berendam di situ.. ohhhhh... tp xper la..kita snap2 segalai bagai,.. sib baik kebetulan da camera lm kete.."sengaja aku bwk sebenarnyer"kekkeke..xmo ngaku depan hubby bwk camera besar dedabak...ahak..!!!

c..c..c.. tersgt la aku ni xcited g2.. ahak ahak...

cool la kunon.. muka hubby letih naik tangga tinggi maa..

motif bwk patung masuk hutang..???? nth la..aku pom xtau...rs nk bwk j..kakkakkaa..


ps: entry bergambar.. cerita mak limah bila jumaat.. :))

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF