MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday, July 10, 2011

40 hari menjadi isteri

Pejam pejam celik celik hr ni bersamaan 19 julai 2011 upenyer sudah 40hr aku dah menjadi isteri kepada mohd azli,,tdo berteman..mkn bersama.. errkkkk... kekekkee.. maaf la wooo if meyampah asik duk tepek gmbr bersama hubby i je..kekkee.. mood kawin fresh lg tau..

urmm.. nk cite per ek sempena 40 hr neh.. biasa la jika kita sedikit tekezut n sebanyak terperanjat ngn keadaan n perangai n jugak persekitaran.. hahhahha.. phm kan kan..kan..first n 2nd week mmg la snagat ganjal ok.. not to me only but i think for semua org la kot yg melalui alam rumah tangga tmbh2 lg bile duk ngn metua..oh.. korang akanrs mcm serba xkene.. rs mcm nk lari je kankankankan (" aku ker cm 2 ek..kekkeke" abaikan..) korang kene terima ngn sepenuh hati baik n buruk hubby n keluarga baru korang 2.. kerana kehidupan dh xseperti dulu.. huhuhuhu...

sepanjang 40 hr ni my hubby sgt2 la menyenangkan hati i.. muhahaha.a.. "i u i u plus ckp omputeh mek hr ni deh"lintang pukang woi.. kekeke.. aku berdoa n berdoa mg keadaan n kebahagian sentiasa menjadi milik kami berdua.. mg kami berdua diberi kekuatan menhadapi segala dugaan yg bakal kami terima pd masa2 yg akan dtg.. siapa tau kan if tuhan nk duga kita. bila2 masa dia akan dtg.. aku tau itu.. aku juga memohon pd tuhan mg aku menjadi isteri yg solehah..isteri yg kuat isteri yg taat hanya untuk suaminyer shj.. aminn..


p/s := saper yg duk couple2 2.. cepat2 la kawin eh.. jgn tunggu lm2.. nt manisnyer bercinta akan cepat pudar..kekekke "kurma pon dh xmanis" kekkekeke

4 comments:

loverbox said...

semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...semuanya kena sama2...

jealous kita....bila giliran kita...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

amboi...hihihi.....semoga berkekalan hingga hujung nyawa ye shidah :) ....semoga kurma manis selamanya :P

myranaqi said...

hahah..kena kawen cpt2 ar ni..hahha...

shidah said...

loverbox : thanks.. isyallh akan tiba nt ok..

MB : kekkeke.. thank ek.. cik mwr pom sama2 k..

myra : hah myra.. ngh tunggu card dr myra tau.. cepat2..

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF