MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, March 30, 2011

CheckList Majlis

huh! lg 2 bulan oK.. awl2 aku sgt mls nk wk checklist ni tp tetiba rs mcm semua benda nk buat n semua benda xbuat lagi, xsedia per2 lg..pdhal da da ckit2 aku dh beli n buat.. selalu gk aku usha2 blog n google cr n bc pasl rancagan pekhawinan ni.. senang nt wk rujukan..

ni antara checklist aku setakat ni.. nt la aku update lg sbb sebelom ni aku just drob down kt buku jah..

Hiasan





Gift untuk tetamu


kain satin

Gift untuk kawan-kawan

kain net


Gift untuk org yg menolong

reben





kertas tisu




gam





pembalut batang




dawai












Barang Hantaran (L)

1- Sirih junjung / pulut kuning (bunga telur)

2-Wallet,TaliPinggan,

3- Jam

4- T-shirt,

5- Jeans

6- Set Perfume

7- Sejadah,

8- Kain Pelikat

9- Kasut

10- Coklat, Kek, Buahan


No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF