MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, March 28, 2011

Bunga-Bunga Cinta 2 :misi mencari brng2 tuk DIY


sgt sibuk nk pikir nk beli aper wooo..harus mengikut tema..nt xpsl2 jd color of rangoli..kekeke... ssh nk wk pilihan corak yg elegant g2 tuk mjlis nanti.. byk benda yg aku nk DIY.. bia puas hati n berbaloi.. harus bermula dr sekarang supaya nanti sempat direalisasikan..cewahhh.. tuk hantaran. hiasan bilik tdo, gift tuk tetamu, & weeding card aku nk renovate ckit bg nmpak kelainan.. byk jgk kan nk wk sendiri.. lau sempat bunga pahar pom aku nk wk sendiri..tgk lau da lebih bunga2 yg aku DIY nati..

entry next akn aku pos DIY bunga tisu tuk tatapan korang.. nk jd kan benda alah 2 byk blog n site aku singgah n jadikan rujukan.. penat ulos..


benda alh ni pom aku teringin nk buat.. cute jer nk.. gantung2 kt bilik or kt maja mkn beradab..wahhhh.. cun cun..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF