MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Saturday, March 5, 2011

bila nak start citer

yup yup.. dh xlm mjlis secra kecilan akan belangsung.. nk buat persiapan untuk mjlis 2 tp aku masih lg blur blur nk pikir per benda nk start dl.. brng2 untuk hntaran xpelu nk pikir dh sbb aku dan che b dh beli ckit2 start lps kami tunang ri 2... hanya utk hiasan hantaran, hiasan bilik, door gift tuk kawan2 n tetamu.. wawawa..byk benda nk kene pikir.. card kawin pom xdesign lg mmaaaa... help help..

lately ni aku n che b sgt bz ngn keje maisng2.. mcm nk merungut jer plak.. makin dekat nk tarikh 2 makin byk la plak keje opisneh.. nk datim n kua survey brng2 pom xnyempat.. hadoiii.. mmg sgt xbuat per2 lg untuk mjlis 2.. sib baik la mamy tersyg akan uruskan untuk hantaran 2.. it's ok la mamy nt anakmu bg komen ek.. mamy buat dulu k..

untuk hiasan bilik plak aku serah kn 100% kepecayaan pd untie merangkap wedding palaner aku.. umi buat la per2pom jnji meletop.. org serahkn semua kt uni.. aku mgkin xda pelamin besar2 yg mcm umi biase pasang kt umah customer 2.. xmo la..malu nk bersanding kekekke.. en b pom xmo ugak.. cume buat mini pelamin jer la kot, utk kwn2 begambar..

nt la next month besungguh ckit buat benda alah2 2.. tp lau dpt sponsor best gk nih.. sila2 la ek.. kekkee

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF