MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, February 8, 2010

doctor gg tuuuttttt!!!!!

smlm aku blik cpt2 dr opis.. sbb jnji nk p cabut gg aku yg dh reput nih.. sememangnye aku se orng yg penakut.. disebbkn 2 seharian aku xlalu nk mkn.. nk telan pom xleh.. tp kene mkn gk sbb nk kn tenaga..huhuhu.. keje lak byk semlm.. mcm2 mslh jd kt web klntan.. but prob dpt diatasi ckit2..hhehehe..

masuk bab nk p cabut gg... aku x ajk sape2 pom..aku p sorng..abb aku xleh bwk sape2 nt niat aku tebantut..huhuhu..
bila smpai sane of couse ler register dulu.. errmm.. ramainyer owang.. wawaww..kul brp leh ciap nih.. aku dh xda tenaga ni.. lam 15 minit gk la aku jd penunggu pas 2 msk bilik..huhuhahahha.. sejuk dr bwh smpai ats aku rs.. nk pitam pom ada..mcm2 doa aku bc sblm msk bilik doctor 2..

lps baring doktor suh buke mulut..nk check gg maner.. aku ckp la blakang skali..rahang.. check2 punya check dia ckp xleh cabut sbb gusi bengkak..wawwaawwa.. dgn penuh semangat & keberaniaan aku p klinik tp hasil nye langsung x memuaskn hati...huhuhuh.. next time dtg lg.. "nth dtg ke tidak" aku kua dr klinik ngn perasaan hampa.. pe2 pom pas ni nk p mkn mee sup..lantak r.. sakit ker x.. perut lpr..

2 comments:

Princessgathis a.k.a CinTa said...

owoh...cian plok...dok tahan nye..dang lagi g mkn

Unknown said...

princess: perut mesti diisi..hahahha..

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF