MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Saturday, June 20, 2009

Y@nG MAn@ sAtu..Bak@L MeNj@d! m!LiKu


hai..hai..hai
weekend hari 2 aku da pegi sogo, sj jln2..nk shopping xleh sbb ngn kemarau poket..hehhee..jd aku jln j la ngn T,tp ngh aku jln2 tas sogo 2 aku ternmpak & terperasan beberapa benda yg bakal aku miliki xlm aku..tp angan2 jew..lom tentu aku beli.. menda2 2 menarik minat aku untuk melihat nya..ternyata terlalu byk benda yg aku ingin kn..jd buat ms skrg aku harus memilih mane yg patut aku jd kn sbg brg milik aku..hahhaha..(ayg jiwang) kihkihkih...




ni baju yg harga nya mencech rm60.00 huhuh.. ni bkn bj t-shirt biase, labuh bj melepasi paras peha.. sesuai tuk gaya sopan.. blh ker aku memiliki nya..tunggu SALE 70% la..hehehe...







Ni kasut2 yg aku bekenana..desing nya dh lama tp sgt selesa bila dipakai.. hrga dalam rm70 kebawah..hummm...

ada lagi mender yg aku n T bekenan, tp kami xdibenar kn merakam gmbr..huhuh..kene sound beb..hehhe...

nt bila aku dh dpt slh satu mender2 2 aku kn tunjuk kt korang..kah..kah..kah..bg korang jelous ckit...ehhehee... bye...

sambung keje lak...muah...


No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF