MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, June 9, 2009

TeMpaT TumPAh DaRahKu

assalamualaikum...
Salam kemesraan..dh lm aku x update this blog..huhuhu...xda masa la beb..keje betimbung, nk siapkan sebelum aku blik kg..huuhuh..semangat kekampungan berkobar2 skrg nih..mau xnya, dh sebulan tak nengok wajah2 orang2 yg menjadi keutamaan dan kesanyangan aku,..ayahnda,bonda,dinda2 dan kanda2 ku yg amat kurindui..ahak..ahak..punya la aku rasa masa ni lambat bejalan bergerak dan belari...nk tunggu 4/6 2 bagaikan satu peyeksaan, mau x nya..tidor xlena, mkn xkenyang(gaji xmasuk kena mkn ckit..)hehhehe..tapi aku sibuk kn masa ngn siapkan document sblm blik kg.. jadi blh buat aku lupa sekejap pasal blik kg nih...

Tiba la hari yang ditunggu2..ho ho ho horeyyyyyy!!!!!....akhirnya...4/6 sememangnya keje dh siap, aku mcm dh xda perasaan duk lam opis nih..hati n jiwa aku dh da kt teganu..arrrggghhhhh!!!!...balik !! balik!! hati aku menjerit...(org lain xdgr,hny aku sowang j)ehheheh,,..beg pakaian dh aku sedia kn 3 hr sblm nya..jd blik j dr opis aku settle bj yg kotor dulu..yer la..xkn nk tinggal baju yg xbercuci kan..!! kan!!..ehhehe...

tepat kul 8 aku ngn mcT kua p putra, kami mmg rancang nk kua awl sbb nk mkn luh, aku n mcT mkn kt putra 2 j la lpas p cucuk duit,hbiskan duit yg da lam akaun, lam bank 2 mmg la byk lagi duitnay tp org len punya bkn aku punya..huuhuuh...lps mkn aku jz lpk2 kt putra 2 j la,.smbil tunggu ms berlalu..kul 10 mlm aku pom menaiki bas yg akn bwk aku pulang ke tempat tumpah darah ku...huhuhu (mcm 5 thn xblik kg lak rs)..

Tibanya dikg aku settle kn tdo aku dulu..heheh..yer la ngntok sgt2....


No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF