MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, December 31, 2012

33 minggu 6hari - gastrik a.k.a angin + cirit birit

pagi2 jumaat subuh2 lg aku dh rs xsdp perut.. nk beranak dh ker.. xkan la kot.. skaitnyer perut n dada ni.. tp pinggan xda rs per2.. 2  3 4 kali jgk la aku ulang alik ker tandas,, asik nk poo2 ajer.. tambah plak ngn muntah n sakit kt bahagian dada.. huhuhu.. teketar2 aku thn smpai kua air mate.. apa dh jd ngn aku ni.. huhuhu.. risau sgt kt si tecik lm perut ni.. dia pom xgerak2 sejak dr aku start sakt2 cm2.. 

kul 8.00 lebih kurang cm 2.. aku mmg dh xthn sgt.. siap nagis bagai dh risau psl si tecik n thn sakit kt dada ni.. mencucuk2.. eeeiiiuuuuu.. bgtau hubby jom la kita p klinik.. tawakal ajer la.. hope xda per2... so hubby siap pesan suh breakfast dulu.. ai la en somi.. cmner la i nk makan.. minum ajer dh temuntah.. last2 kita pegi ajer klinik..

sampai kt klinik yg biase aku jmpa 2 docnyer xmasuk lg.. jdnyer terpaksa la meredah jln yg xcbok sgt pegi klinik yg jauh cikit.. xper la kan lg pom klinik 2 aku biase checkup jgk.. yg pastinyer muslimah hokey.. kekkeke.. smpai j klinik tetiba terasa sitecik ni gerak2 kt dlm 2.. alhamdulilah.. lega cikit.. tp sakit kt dada mmg xthn hokey.. kul 9.30pg br blh jmp doc.. n suspect me ader gastrik.. urmmm... 

 gastrik.. heran jgk cmner leh jd gastrik padahal aku mmg xpenah biarkan diri aku kelapara.. oh.. sian sitecik.. gknyer dia xcukup mkn kt dlm 2 kot.. uihhhhh... 

lps blik dr klinik terus telan ubt yg doc kasi tuk preggy mummy.. lps 2 jm aku tdo xsdr diri hilangla kesakitan nyer.. alhamdulilah.. dh bole mkn cm biase...

next entry nk cite psl aku kene minum air gulatuk ke-2 kalinye becoz berat naik mendadak dlm masa 2 minggu.. huhuhuhuh...

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF