MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, September 20, 2012

MOM TO BE - 19 MINGGU

alhamdulilah aku sekarang dh 19 minggu.. perasaan xsabar nk tau jantina baby dh smapai kemuncak tp org kate kene sabar dulu sebab 19 minggu ssh nk nmpak lg.. well kene tunggu 21 minggu lau da rezeki baby nk tunjuk tut dia kan.. hehhehe.. hope baby ibu tunjuk tau..ibu nk tau sgt sgt.. siang mlm duk tepikir.. 

kdng aku rs ank aku ni boy.. kdng rs girl.. ehhh... bole ker...??  heheee.. per2 pom ibu cuma nak ank ibu chat n membesar dgn sempurna okes sayam... :P

mengikut buku2 n blog yg aku baca.. diorg da ckp wktu ni dh bole rs pergerakan baby lm peyut.. yes.. mmg betul.. aku dh dpt rs..kdng2 rs jantung bedegup laju.. lepas mkn n kalau lapar.. mmg comfem akan rs dup dup dup... hehehhe.. kdng pom rs ader sesuatu kt dlm peyut nim gerak2.. subhanallah kuasa tuhan yg xterhingga.. aku bersyukur kerana aku dpt melalui & merasa waktu2 bahagia seperti ini.. 

aku pom sekarang nim nk bermakeup ajo.. nk pakai wangi2.. xsuka busuk2.. eh.. gegirl ker,..? xmo xmo.. xmo teka2.. ibu xkesah syg.. boy or girl tetap ibu syg.. jangtung hati ibu.. 

preparation untuk kelahiran yg tersayang ni br jer bermula,. en.somi xbg aku shoping lg.. tunggu sm ngn dia... tp bila nafsu xleh nk thn aku senyap2 jgk beli..kekekke.. yg pasti.. 10% dh beli.. semuanyer pakaian ajer for newborn .. mmg xthn wes nmpk baju2 baby.. pecaya la.. lps dh da baby ni.. kita dh xbyk pikir psl diri sendiri.. everything for baby yg akn lahir nanti..

lg 2 weeks ibu nk tgk syg ibu nih.. membesar dengan cihat yer syg... 



No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF