MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, September 24, 2012

Bukan senang nak tunjuk kasih sayang

 En somi ni jenis yang payah & x reti sikit tunjuk emosi..apatah lagi nak tunjuk dia excited.. kadang 2 kita exited lebih tp dia cool jer.. mmg makan hati berulang jantun la mak ckp..
nak jdkan cite aku lately ni slalu je cram kaki.. woooo.. sakit wes... sgt2.. merana jiwa la sowang2.. kdng effect cram 2 smpai 2 3 hr baru hilang.. sebelum ni kaki sebelah kiri.. kt bahagian betis.. 2 3 hari ni palk kene kaki kiri... "aku byk bejalankan??"......"aku kurang bejalankan??" ishhhh.. sbb 2 ker.. urmmm.. kene rujuk org berpengalaman.. selalunyer dekat2 subuh la waktu terbaik dia nk dtg menyerang,. nk bagun semayang subuh terkedek2 aku kt tas katil 2.. en somi ader kt sebelah.. tp serius aku mmg xsampai hati nkkejutkan en somi.. atau mmg dh tabiat aku xsuka kejutkan org tido("sbb nyer aku pom xsuka org gangu aku tido")kekkekke... boleh ker g2..

oleh yg demikian(ayt karangan) 2 3 hari lepas aku mmg sakit sgt2.. xthn wes.. terangkat kaki aku. terpaksa jgk kejutkan hubby, serius tekejut aku bila en somi bagun terus terkam kaki aku.. perghhh!!! sepantas kilat dia bagun.. tekezut mak oi.. kekekke.. tetiba aku tegelak.. terus suh en somi sapu miyak panas n urut2.. sblm ni aku bgtau dia biase j.. ha..kan bila dh akukejutkan dia br dia tau aku sakit betul... kekekkeke.. ni belom sakit nk beranak lg kan.. 

walaupom en somi sgt cool n xsuka tunjuk2 feeling dia 2.. tp 
aku tahu.. kasih kami sgt kuat.. 

perut kami dh nk sm besar.. kekekke.. aku yg 19 minggu.. baju yg aku pakai ni adalah baju majlis bertandang umh en somi.. mmg dh sendat sgt.. xleh nk masuk dh sebenarnyer.. tp perasaan nk pakai baju ni xleh nk tahan dh..jd pakai la jgk.. :P sendat pom sendat la..

2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

saya yang tak preggy ni pon pernah kena cramp kaki camtu ..sakit gila...aduyai ..bersabar lah ye ..semoga semuanya selamat

shidah said...

thank puan mama..

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF