MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, May 5, 2011

gubahan hantaran - jam


Referent :-
gubahan-hantaran-kahwin

adoii..sakit kepala gue..mcm2 masalah ngn keje nih.. nk wk preparation wedding aku pom xlalu.. xda mood ma.. sib baik la my parent give full support for this event.. love u all.. thanks also 2 my en tunang for you help.. yg byk bg semangat tuk aku.. huhuhu,.. bulan yg sgt mencabar jiwa n raga.. sib baik aku masih lg boleh berdiri walau kdng2 rs sgt down..

skrng mood tuk buat hantaran dh dtg.. ngn usha2 blog tuk wk gubahan step by step mengikut benda yg ader,, kui kui kui.. hantaran jam now.. smbil2 jugak ngh menjahit manik n veil nikah & majlis betandang.. dh hampir nk siap.. walaaaaa... yihahahhahhaa...

nt bila dh cool aku akan upload step by step..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF