MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, February 1, 2011

Letih bermain ngn perasaan

letih bila keinginan melebihi dr kemampuan.. dugaan dtg bertimpa2.. bila keinginan xdpt memenuhi impian mimpi tinggal mimpi..

semalam aku da kt kg.. dh 2 family dh smpai.. cume tinggal parents aku n makcik aku jer yg lom smpai..mybe diorg gerak lusa kot.. kt teganu masih lg sekolah.. hnya tinggl separuh jer lg perkara yg nk kene pikir.. ermmm.. mcm penat otak pom da gk tp still leh pikir waras kot.. pg2 lg kami kua beli brg2 keperluan & kelengkapan.. byk jugak la pelaburan terpaksa dilaburkan.. hai..duit2 mcm air jer mengalir..

lps beli segala bagai barng2 aku cepat2 gerak ke kb blik... hohoho.. stress bertimpa lak.. sgt jem.. biasa aku ker opis dr kg hnya 30jm jer tp hr ni 2 jm lebih br aku smpai kt opis.. np byk gile kete.. dr maner semu org & nk kemana semua org.. mcm letih sgt bila memadu lam keadaan stress..

cuci mate untuk hlangkan stresss... hohohohoho...

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF