MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, June 10, 2010

~malam yg cool~

ditemani segelas nescafe..
handfon disisi,. laptop didepan..tv dibelakang..(langsung xda motif nk ckp..hehhe) sila abaikan pasal benda 2 semua.. fokus2..ehhehe..

ptg td.. lg cerita pasal kawin.. salah sorng kwn rapat masa di menegah..maziah.. selamat mendirikn rumah tngga bersama suami tercinta..(lupa nama suaminyer..) aku pergi ngn yani tiga beranak..almaklumla mcba shif ptg.. jd aku pg dulu la jumpa maziah.. kt sane da gk jmpa kwn sek.. wahh..korng semua dh lain ek.. aku pom dh lain jgk..(yeker?..hahah..perasan.. sila muntah sekarang..) dulu kami berenam.. aku(shidah),aminah,azahani,zubaidah,darini & maziah..kira kami ni sgt rpt..kemana sj sentiasa bersama... gaduh manje pom ader tp xda berebut jantan ek.. kami budak baik tau..hehhee..

dulu ms sek penah gk ckp psl kawin2 ni..sape yg kawin dulu sape yg kawin lambat.. so skrg dh tau sape yg kawin dulu..tp yg last skali kawin lom tau lg.. first yani..dh da ank sorng..lelaki..sgt cumil.. second darini.. br je bergelar sorng ibu juga ank lelaki.. yg ketiga kawin ialah aminah..skrng sgt sarat mengandung.. tunggu ms je nk dpt baby bulan ni (laki ker popuan lom tau lg ek).. n than maziah.. lps ni antara aku or zubai..sape dulu..jenjegenggg...hehhe..

pejam celik pejam celik kejap jer kn masa belalu.. br je smlm aku kesekolah..(betul ker aku ni..duuusshhh!!!) hah! dh sdr blik.. rs mcm ms mengejar aku..bkn aku yg kejar masa..(sila abaikan ayg tebalik) semua 2 dh jd kenangn..

xsuka xsuka.. xnk pkir la..rindu sgt2 pd kehidupan dulu.. aku nk rs tenang pd mlm yg sgt cool ni.. bergumbira bersama semug nescafe..kihkih..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF