MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, May 26, 2010

~ tempat tdo pecuma ~


salam u olls.. slm kesayangan dr aku yg menyangi semua org.. kehkehekh.. (ayt xleh blah 2..)... sebenarnya byk cite aku nk bercerita tp asik nk kene tangguh jer.. intenet lembab cm siput..ehhhh.. x.. intenet lembab cm broadband yg lembab..kahkahakh.. aku xtau nk sm kn ngn aper sebenarnya sbb mmg sgt lembab.. buka web jer asik loading 2 3 jam.. sakit hati aku... wawawaw.. (hilang kesabaran aku..muka bekerut2..ai..cpt tua la cmni..) kt opis lak xmenyempat nk menaip.. + lak bila nk mengarang jer da ganguan2 jiwa..kehkehekh.. so.. pg ni kt opis.. pndang kiri & kanan & ats..(bwh mmg xda org beb..) maka aku berkesempatan menaip.. meh adik kakak ambo nk cerita..

(name dirahsia)PMO : shidah nt ko teman dayah kt hotel ek.. dia takot tdo sorng..
aku yg baik : hah! bila 2..?
(name dirahsia)PMO : next week..
aku yg baik : lor.. ermmm.. bia dia tdo rmh saya la...
(name dirahsia)PMO : ko ni.. ader tempat baik lengkap ngn service siang mlm ko nolak lak.. ker ko da keje..
aku yg baik : eerrrmmm... xda keje.. ok..boleh la..

2 la serba ckit sinopsis tuk minggu nih.. tdo otel seminggu..mkn pg jer ditanggung.. ok..nvm..hehhee.. sedikit xselesa bila menetap disana buat sementara waktu lau nk dibandingkan ngn rumah sendiri..kn..kn..hehhe.. lps opis hour aku blik rmh jp.. buat per yg ptt n lps isyak br aku gerak p otel 2.. jrk dr rmh ke ridel 2 xla jauh..lm 15 minit melalui 3 traficlight & roundbord... ridel 2 tepi sungai..tp bilik aku kt sane tepi bangunan.. pilih bilik slh maaaa.. pemandangan xbest langsum,..huhuhu... penempatan xnomat 2 3 hr ni.. merata2.. nk snap pic kt sane pom xda mood..tp insyallh nt aku snap hr last kt sane..



ni sikit gmbr lm bilik.. muka aku jer byk nmpak..kihkih.. & bantal 2..tuk menambhkn keselesaan aku disana..




k.. dh hbis..nt continue blik.. wk keje..wk keje..huhuhu

2 comments:

myranaqi said...

wah best2..
sian kat dayah teman dia leklok erk..
leh duk hotel free kn pe lgi..bedal je ar kn..huhuh..
krm slm ke dayah erk...srh jga dri molek2..shidah jgn buli ye plok erk..huhuhu

Unknown said...

myra..kehkehkeh.. g tuk tdo j mira..leh merasa tdo hotel disponsor..kehkehkeh

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF