MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday, May 16, 2010

~semuanya baik-baik belaka~

semekom... alo..alo..hai..hai..
wah.. n3 cm org senang hati jer.. yes..yes..aku sgt senang hati.. sbb.. hurrmmmm.. byk sbb nyer.. cess..(poyo jer nk gempak2 cni kn) ader aku kisah..jnji aku sgt gumbira..kehkehkeh(kejam..kejam) minggu lps aku blik jmpa org tua dibandar.. korang pelik x.. hahhaa.. sbb aku da kt kg..mak ayh aku da kt bandar.. so..of course la aku yg kene melawat diorg kn..kn..kn.. ??...
tp this week walaupom ader sedikit tsunami dlm hati yg xbrp nk settle tlh pom disettlekn wlaupom xseperti yg aku harapkn.. alhmdulilah..nmpknyer ader sedikit peningkatan.. harap semuanyer baik2 belake..

minggu ni,hny diisi dgn berkebun.. mengutip hasil ladang yg bkn aku usahakan..hahhaa.. (ces..mcm bagus jer ckp keje ladang) aku tolong makcik2 & pakcik2 aku jer.. turut dibantu oleh beloved jgk..kihkihkih..sian dia..peluh smpai bwh..muka mrh menyala.. (*gmbar xda sbb xbwk per2 technologi ms bekebun*) kehkehkeh.. best wooo aku ckp.. nikmat tolong menolong cukup dirasai ms 2..hapening jer walupom penat & pns kt tengah padang.. ah!..lupe nk bgtau apa yg aku tolong.. (sila bc ngn hati2) timun cina beb..timun cina woooo.. musim pns2 ni minum jus timun yg diblande ngn ais..perrgghhh!!! meleleh wa ckp lu.. hbis cite psl timun cina.. takot korang xthn nafsu ~tamat~

kpd semua2 kwn2.. termasuk aku jgk.. tolong..tolong la.. lau nk buat sesuatu keputusan yg besar & melibatkn hidup jgn la amik tindakan terburu2.. buat dgn slow2 & pkir pakai otk tau.. bkn perasaan.. lau pkir pakai perasaan nescaya korg kn menyesal seumur hidup.. walaupom xsemur hidup..kejap pom mesti korang nyesal gk..hehhhee.. pecayala..lau xcy gk..lantak korang la.. ader aku kisah... hahhahaha...

skrng aku dh rs kesannyer.. sgt lapang hati bila kita skali skala pkr secara waras..(aaii...selamani xwaras ker..) x, 2 bkn madsud aku.. kehkehkeh.. korang phm2 la sendiri.. aku cuma nk kn yg terbaik untuk diri aku n semua.. hrp2 semua baik2 saja yerk...

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF