MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, July 3, 2009

....Us!aKu SudAh BeRtaMb@h..

toDay is a 3 julai 09..korang nk tau x ni hari aku dilahirkan mengikut surat beranak aku..hehehhe.. megikut maklumat dr mak aku, aku sebenarnya dilahirkan pukul 3 pagi di kg pak mali gunung,bachok, kelantan,.iaitu dirumah nenek aku sekarang.. tp disebabkan masa 2 kampung kami tiada lagi bekalan eletrik maka mak bidan xtau pukul brp nk decide masa aku dilahirkan 2..huhuhu...mmg haru biru gk la.. tp sib baik la masa 2 ayah aku dh moden..dh da jam tangan..tp jam 2 xda lampu kene tengok dpn pelita..(korang imagin sendiri la jm 2 cm ner..sbb aku ms 2 xcelik mata lagi, xsempat nk tengok.).. bincang punya bincang kul brp tah aku lupa la nktengok surat beranak aku 2.. hehehe..

Masa 2 kampung aku agk mundur dan jauh di pedalam,..(skrg dh mj, astro pom ada..ehhehe) tp bkn kg org asli tau.... dulu sbnrnya kwn hutan , tnh diberikan oleh jepun kpd org2 tertentu,termasuk la arwah tok'ki aku.. jadi dia dan kwn2 seangkatan memajukan kwsn hutan 2.. lau korang nk rs kedamaian, dan cr hidup kg..sila la kerumah nenek aku.. smpai sekarang masih lagi tidak tercemar oleh bgunan2 tinggi..hanya ada gunung, sawah2 padi, kebun2 sayur, kebun durian, kebun getah dan byk lg la kebun yg dimajukan pleh penduduk alaf baru nih..hehehhe..2 sbb aku suka sgt blik kelantan..

lau org yg xbiasa masuk ker kwsn kg aku 2 mungkin agak kekok ckit sbb kene melaui jalan tali air yg panjang.. hnya sebuah kereta j blh lalu,tp lau selisih kene pandai mengelak la..(bhs klasik,phm2 sendiri la ek..)..heheh..lau aku naik moto siap blh rempit lagi.. pejalan ke rumah aku 2 dr jln bsr kira2 30 jm,,lau + ngan jem kt tali air 2 leh sangkut 2jm tau..huhuhu,,.. korang akn melalui jmbatan yg sempit,n pohon sagu, kebun2 dan rumah2 penduduk..pas2 br smpai rumah aku..heheheh..jauh pejalan tenang mate memandang..

dh hbis episod kg aku..nt bila aku blik kg aku snap gmbr 2.. slm ni aku selalu lupa nk snp gmbr..korang phm2 la ek..bila hati ni excited nk smpai rmh cpt..xingt dh mende lain..

aku nk ucapkn temekasih kt kwn2 yg wish besdy aku, yg x wish pom xper yg penting aku ttp di hati korang n korang tetap dihati aku...hehehe.. i love u all..tnpa korang siapa la aku...

for my mr.B..thnk a lot.. walau pom xdpt nk raikan bersama, B ttp dihati..(ayat jiwang) kahkahkah...

tuk housemate aku smua2 2..timekasih juga gandum+ubat GG+ daia yg korang sediakan tuk aku 2...mmg FUN gile r..sejuk muka aku semalam..rmbut aku dh jd keras nih.. mane aci aku dh pengsang time 2.. arrrgghhhh!!!!!...not fair.. siap la korang..hahhahaha...

THANK A LOT..muahhhhhhh...!!!!!!!!!!

xda gmbr lg..nt aku update this pose after aku blik kg..
hehhehehe... byebye...

2 comments:

pieyaris said...

mmg tenang sgh kg tok mu...nyaman...udara yg segar....

FaRHaNa aSHiM said...

kg cdah mmg tenang...xcbuk ner cm kat bndr tu...

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF