MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, July 7, 2009

j@laN2 LaG!

yeah..
weekend tiba lagi..tp kali nih weekend aku terisi ngn kua bejalan2..hehhehe.. aku kua jln ngn tiey, miey, sa,pia dan zura..huhu..kira mmg meriah ah...kami jadikan hari sabtu 2 kami yg punya..hehehe..
first distinasi yg kami pergi mesti la star SENTUL TIMUR, hehhehe...semangat berkhoba2 nk beli tiket blik kg untuk meghadiri my convocation..yeah!!!,..speaking london lak aku... hehhehe...
kami pom naik la star 2 tuk menuju ker destinasi ke 2 iaitu PWTC stesen..yer la..sblm beli tiket kene cucuk duit dulu..hehhe.. lps cucuk mencucuk..sempat lagi kami snap gmbr kt dpn kedai kasut BAta kt the Mall 2 la sementara tunggu mcT beli slipa ker mak dia..

ni la hasil dr snap2er 2..ahakhakhak....





dh habis agenda kt The Mall.. so lpas 2 kami begerak ker putra stesen..hoohohoohh...beli tiket blik kg yeah..yeah..yeah..hehehhe..hati aku mmg kt kg, xpnh pom ada kt cni.. aku kn bdk kg jd pegi jauh maner pm kg tetap di hati..waaawawwawa..miss u mama n papa..(bila lak aku panggil parents aku mama papa nih) kahkahkah...wat ever la..ehhehe..

so...lps ciap beli tiket 2 bermula expedisi kami smuan..yaeh..kita terjah sogo..hehehe..
mcm bise la sblm begerak abadikan kenangan dulu..


ni pic ms nk tunggu train..ha..nmpk x plastic BATA mCT pegang 2.. 2 la slipa dia beli tuk mak dia kt the mAll 2..

Sampai jer kt Sogo aku hnya bermula la episod kami meratah smua isi yg ada kt sogo 2..ehhehhe..xbyk pom beli brg,.beli buah tngan blik kg nt.. jm dh dkt kul3 jd aku, pia n naimah pom bergerak tuk semanyang..yer la..jln pom jln gk tp solat 5 waktu jgn tinggl.. heheh
masa ngh kt kaunter byr kt sogo slipa pia lak buat hak.. bkn rosak enjin tp mmg putus tekak terus..hahhaha..mmg klakar la.. bkn main lagi dia test slipa mhl yg hrga beratus2 tp last dia beli slipa RM00.00..hehehe..kt tepi jln..hahhahaa..adoi..mmg klkr gile ms nk lintas jln...hahhahah...

kita lupakan hl slipa pia lak. nk tau crita lbih lnjut tny dia sendiri..hehhehe....jm dh dkt kul 4 kami pom gerak ker jln tar, pia nk beli tudung la... pas 2 ker pasar mlm..n semyng asar kt masjid india..ms 2 mmg penat x terkata dh.. lenguh kaki aku.. ader cerita yg membuatkn aku trauma ms kt msjid india, aku di tuduh xbyr kerongsang yg aku beli 2,..lam kata lain aku dituduh mencuri..huhuhu,,ada ker..mmg mat indon 2 sj nk malukn aku... tuk kwn2 sekalian,,beringt dan berwaspada la anda ms membeli jgn smpai anda disuruh byr 2 kali benda yg sm.. tp ms dia suh aku byr blik aku buat xtau jer..mls aku lyn, nk untung lebih buat cm 2..eiii,,..aku n naimah n pia blah cm 2 jer..huhuhu,,,sakit hati n jiwa raga aku...

lps 2 kami trus berangkat ker train tuk blik.. huhuhu....geram2, trus jd xaktif aku.. humm per2 pom nt ada duit lbih kami kua lg....hahhaha...gud bye weekend.. next week aku kt kg. bercuti...





pic sblm naik train..muka penat tp ttp cun..hakhakhak

bye2 adios..muahahhahaa

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF