MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, March 30, 2009

TeruBAt Ker!NduAn / kAs!H teRc!pTa

huhuuhuh..i'm sick, my heart is very broken because wat?.... selseme daaaaaaa... deman daaaaaaaa.. very stress...hehhe.. stat from monday 23/3/09..huhuuhhu,.. myb monday 2 hari kerja kot..hehhee.. but everything its okey at 28/3/09.. aku dipaksa minum air panadol soliber oleh kwn2 ku temaksud la mr.b aku..hummmm... di sbbkn aku berazam nk cht,terpaksa ku gagahi jua tuk menelannya... eeeeeeeeiiiiiiiiiiiii...yaaakssssssss... aku leh minum ckit jer, xhbis pom air 2.. 2 pom aku minum tanpa benafas...huhuuhhu.. tp..selang beberapa minute maka habis smua mknn n ubat td aku muntah keluar... eiiii..megelombang perut aku beb,,. aku mmg Allergic ngn ubat cecair.. mtk ampun n maaf la.. aku mmg xleh nk telan lau air cm2.. hehehhe.. aura ubt ada lg.. insyallah aku kn kembali pulih walaupom xcht sgt sbb aku ada something special tomorow also...yahoooo...mr.b aku dtg KL...hehhehee...yeahhhh...!!!!!...

28/3/09..
bermula la hari yang paling aku tunggu, hari bahagia n hari bunga2 cinta..hehhehe.. sudah seminggu aku x menatap wajah macho n cute mr.b, i miss u so much laling..(korang jgn jelous ek) hehhehe.. aku dh xdemam dh, seseme ada ckit2,suara pom sengau lg, mcm yg kami rancang kami bejumpa kt pasar seni, bedebar2 lak hati nih mcm first date lak..hehehhe..yela korang phm2 la..kira dh agk lm xjmp.. ni lps jumpa kali ni xtau la bila lak leh jump lagi.. so korang jd la kwn yg memahami untuk kali nih. bg aku peluang, if u know, i'm very glad ada kwn mcm korang.. so give me time untuk ubati rindu dendam aku nih..hehehee..

lps jumpa kt pasr seni maka bermula la pejalanan ngharungi hari bahagia yg aku isi setiap masa n saat dgn kenangan..hehhhe..(jgn nk gelak ek) korang pom cm 2 gk.. n benda yg sgt aku terharu..walaupom harga xla mhl sgt tp bg aku ia mmberi makna yg paling berharga dalm hidup aku...jengjejenggggggggg... see n look..


cantik kn..ni jenama (swatch) hahahha...belagak ckit..(korang jgn jelous)
29/3/09
second date.. hari nih kami kuar lps zohor, lwt ckit..jz jln2 kt KLCC n sogo jer.. kt sogo kami jumpa ngn saidah n fakrol.. mcm biasa la kn, sembang2 n sempat gk la snap gmbar n cipta memori terindah bersama..(mls aku nk cite nt korang jelous..hahhahahah)... hummm...agak cpt aku rasa masa berlalu..tup tup dh nk mlm..jd kami terpaksa blik, yerla kan xelok lau kuar smpai lwt2.. tp xper la ku dh puas hati walaupom xpuas..hehehhe...
waaaaaaaa....kt rmh rs mcm nk nangis jerrr..esk dh keje..mcm xcy jer aku keje esk.. xsuka xsuka xsuka... tp aper leh buat aku ada comitment ngn keje, second benda yang aku mesti settle dlm hidup aku iaitu kerjaya aku..selain jadi seorg isteri yang solehah..(jgn xtau)..hehehhe..
ni dh nk nangissssss...huuhuhh... lps nih aku xtau bila lagi kami berpluang bejumpa begini.. masing2 jauh n ada comitment.. hanya sms, panggilan suara & pangilan video jd perantaraan kami(ngn kata lain 3g la) fn kami kn canggih..hehhehee...(msg ni jz 4 pia,miey n the geng..-jgn marh) hehhehee.....
ape2 pom..aku sgt2 happy this weekend.. maka bermula la episod baru next weekend & aku akn kembali/bertukar seperti sedia kala.. ngn kata lain aku kn perempuan melayu terakhir.. hikhikhik....







(miss u & love u)



No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF