MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, March 20, 2009

hari bahagiamu

seperti yg telah dimaklumka...aku blik kampung tuk menghadiri majlis perkahwinan bapak saudara aku yang merangkap adik kesayanganmak mak tercinta aku pada 18 mac 2009.. humm..punya la penat baru jer sampai terengganu aku dh kena berangkat balik kelantan..tapi xpe aku mmg suka majlis cmni...hehhehee...
ni la gambar serba sedikit yang sempat aku snap ngn camera kesanyangan aku masa majlis kat rumah perempuan, mmg byk kenangan belarak dalam hujan..hehehehe..

ni lak aktiviti2 masa kat rumah kami.. tema ni aku yg pilih..heheheh..mcm la ku yang kawin lak kan.. disebabkan maksedara ku merangkap kakak kesayangan pak sedara aku(mak andam) yang punya kain jadi semua nya di sponser, kami hanya memasangkn sahaja mengikut citarasa aku..hehehhe...terengggggg...... ni la hasilnya....



penat bkn kepalang, tapi seronok sbb semua sedara mara kami bekumpul..tp...aku blik kali ni xdpt nk jumpa lama2 ngn mr.b aku sbb dia keje..huhuhuh...

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF