MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, March 19, 2012

its monday


saat aku sdng mengarang entry ini mata aku hampir nk tertutup.. sgt2 mengantuk.. harus seperti org mengantuk lau disorongkan bantal mesti besttt.. berkesempatan tuk mencoretkan sedikit ent3 sementara perasaan xda mood nk keje..

lately ni sgt2 bz.. waktu mkn pom xtau kemana.. kes xmo bwk blik keje kt rumah..harus aku menghargai masa kerja dgn sebaik mungkin..

today ader event for my company partner, so kami juga dijemput untuk meramaikan event tersebut termasuk la untuk menambh info berkaitan kerja yg harus dibuat.

my face look moks a bit keekkeek.... ala.. not impossible la kan.. duk ngn mertua sgt2 spoting..blik j keje aku dh leh mkn, mlm just relak bagai ngn en somi..kekkeke. 2 hr lps aku dh timbng berat badan.. urmm... betambah lg.. xper la.. rezeki lebih kan.. harus terima seadanyer..





event just smpai tghr j..lps lunch terus berambus blik opis n smbung keje hingga la mata aku dh xlrt nk ngadap screnn laptop nih.. hadoi... bantalllllllllllllll.. aku mau pulanggggggggggggggg...


No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF