MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, February 15, 2012

canon with 50mm




pertama kali mlihat hasil tangan dr sahabat2ku.. sgt teruja.. sehingga kn tnpa pikir pnjng terus aku mencuoba nyer.. urmmm..perlu diperbaiki lg..

dan aku rembat lens ni ms kt key el nov 2011, kebetulan aku dihantar tuk berkhusus.. dh lm nk sebenarnyer tp tabung tong gas xpenuh lg so terpaksa la membatalkan hasrad murni hati walaupom harganyer xder la mkhl mcm lens2 len u alls kan.. thnk 2 my partner angle asheqa temankan i ngn bagasi beg donate segalai bagai mengheret naik tas dlm loyatt 2 ngn hujannyer lg..errkkk..mcm nk bepusing lengan i.. tp xper la.. next time i dtg lg kt sane lau diberi kesempatan..kekkekekek..

serata rumah n alam aku dh snap pakai lens ni n my lovely customer pom puas hati.. keburukan aku adalah aku langsung xblajr dr maner2 profesional cara menggunakan lens ni just review manual n study toturial dr otai2 terkenal.. urmmm..bukan xmo blajar tp sgt xsempat. kekangan masa sgt mencemburui aku.. hwo la kan...


masih byk harus aku baiki..akan aku usahakan.. aku bukan la profesional,. aku hnya la bidang terjun.. mungkin bidang terjun akan berubah krekter.. siapa tahu kan..kekkeke.. ok bab2 edit gmbr pom aku xberkhusus..oppsss... aku buat ikut cara aku suka.. sgt nonprofessional kn.. sume keje ikut naluri hati sendiri.. lam kate len wk bijok..kakkakkaa... sila kutut2 ketuk2 gmbr ni...lasung aku xmrh sbb hasil kerja yg aku ada sume nyer lahir dr hati yg suci murni.. "konon berbakat" cecececececec...

2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

cantik gambar ni shidah :)

Unknown said...

kekke..tq puan mawar.. byk lg kene blajr

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF