MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, January 16, 2012

Bella Calamidades Capitulo


korang nengok xcite ni... aku dh lm lost la wes.. mmg best wes.. cite ni mengisahkan seorang gadis yang cantik tapi bernasib malang bernama lola..

Telenovela lola ni ada ala-ala macam cerita Cinderella g2 yok.. org benci jer.. cuma dia olah ckit ngn 2 org pompuan gedik yg xda kene mengena ngn dia, Watak utama dallam telenovela ini ialah Lola. Watak Lola memang menarik untuk ditonton. Banyak dugaan yang dia terpaksa hadapi dalam drama ini. Jalan cerita mmg best, ia mengisahkan tentang Lola yang menghadapi nasib malang. Setelah kematian bapanya dia telah dijadikan orang gaji oleh mak ciknya sendiri sebelum keajaiban muncul menyelamatkan nasibnya yang malang..

korang tengok la sendiri ek.. pd yg bekeje mcm i ni mmg xda ms nk nengok..terpaksa la nengok lm tonton maaakkkk... drama ni ku3 petang mmg xla kan nk ngadap tv.. ms lunch pom dh hbis doohhhhh... huhuhu..2 sbb aku sekarang dh lost, nk ngadap tonton hari2 xsempat plak... wat 2 do la...huhuhu

1 comment:

Lola Carrero said...

Downoload ajelah. Hehe

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF