MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday, March 28, 2010

mcm semut orng!!!"kata beckem"

hehhhe..sory beb..ciplak ayt mung.. sluruh malaysia tau psl jom heboh kt kelantan kn..kn..kn.. aku slh seorng yg meramaikn jom heboh 2 termasuk la kwn2 seagkatan aku..tp aku p hr jumaat jer sbb xthn ngn keadaan kt sane.. sesak teramat-amat.. buf yg bukak pom aku xnmpak tiangnyer.., ni kn pulak nk nengok brng yg diorng jual..huhahhaa..begitu semangat rkyat kelantan ni mengalukn tetamu yg dtg.. mmg sah rakyat kelantan ni penuh dgn kemesraan..hahhaha...

muahahhah!!!!

bandar kelanta cbok 2 hari nih..("sape2 yg nk kua bkn nk p jom hoboh sila anda blik sbb anda buang masa berjam2 tas jln raya..& menjemkn lg keadaan").. ni la kata2 yg aku nk kuakn ms tas jln hr jumaat 2.. karnival 2 diorng buat kt stadium, pas2 plak stadium 2 sebelahan ngn hospital.. yg aku kesiankn, kt ambulans la... huhuhu.. ssh beb nk lps dr jem 2.. korng phm la..keadaan yg sesak sgt..teramat sesak.. ambulan xtau nk p kot celah mane..kete yg da dpn dia pom xtau nk msk celah mane.. wawawwawa.. sgt kesian..aku yg kt dlm keta ada aircorn pom bepeluh2.. tp sib baik la semua kereta pandai menyelesaikan mslh..akhirnya ambulans 2 leh lps gk.. bgus la rakyat kelantan nih..hrp2 pesakit yg kt dlm 2 bersabar & cpt sembuh ek..AMInnnn...

ni da ckit gmbr aku snap kt jom heboh 2..tp aku mls nk snap artis.. baik snap gmbar aku..hehhehe..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF