MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, December 4, 2009

~ Xingt Hari ~

Skrng kt cni start hujan waktu subuh.. perrgghhh!!! best tdo, nyeyak tul... dugaan2.. smpaikn aku lupa hr ni jumaat,hari berkerja. aku ingat kn dh sabtu..huhuhuhu.. so telajak tdo la aku & the partner,. sib baik la T xkoya cm aku..dia yg kejutkan,. bila dh telajak dr mase biase bagun, make masuk opis pom lambat la..MyEm0.Comhehehhehe... bila smpai opis rupa2nya ader lg yg xingt hari..hahha..bkn aku jer yg lambat.. time hujan ni ramai beno lupo hr ek..ehehhehe..

kt opis aku xda wk per.. keje xbyk.. on pc n start kutip hasil kt farmville lm FB, .. mmg merugikn intenet company (ader aku kisah..jht jht jht..hahhaha, tau kt bos cmpom aku kene faire..ampun ampun..) ..aku dh start gile blik main mende 2.. konon berangan nk cpt kaya kot..hahahha .. ni semua gara amyliana opismate aku yg menaikkn semangat aku yg down ni tuk bercucuk tanam dia alm maya.. hahhaha..(keji jer keje duk kt opis)
sambil2 2 jgk aku cbok duk isi borang keje kosaong kt terengganu & kelantan.. (ader hati nk keje gobement.. semestinya.. ini adalah impian warganegara malaysia.. tul x..? ) nk alik keje kt kg weh.. dh lm aku merantau..huhuhhu.. nk bina hidup baru & nk wk perancangan baru... moga2 apa yg aku impikn & harapkan akn berjaya.. aminmmmm..

7 comments:

myLovepatzi said...

nk kejer gov jgk!!!doakan kite same2 berjaya...

Anonymous said...

sy dipersalahkan..oh tidak..apa yg penting sy dh pitah level awk shidah...hahahahaa..nk hadioh......

cheqna said...

ramainya nak balik keje ganu..

alhamdulillah cheqna gok beh boleh kije kapung...=)

Unknown said...

pazi : aminnnn..

amy : hahahha.. amik2 ato sendiri hadioh.. sy v green light ker awok nih..hahhaha

Unknown said...

cheqna ; huuhuhuh.. dop aci nguh,, nk alik gop.

Awien Heritage said...

hahha..dop lma lg bkl kje gov la belaker tp under kontak yer..hehhehe

Unknown said...

under kontek pom xper..asl blik ganu..hahhaha..

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF